.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساری کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالا قاچاق در طرح کنترل محورهای مواصلاتی درشهرستان ساری طی ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای برخورد جدی با پدیده قاچاق و پیشگیری از تأثیر مخرب آن بر تولید و تجارت قانونی و حمایت از تولیدات و اشتغال، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و برخورد جدی و عمیق با باندها و شبکه‌های عمده قاچاق کالا طی سه روز در سطح شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس‌های تخصصی ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان با شناسایی خودروهای حامل کالاهای قاچاق و متوقف کردن آن‌ها موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف بیش از ۱۹ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این طرح از کشف هشت دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به همراه داروهای غیرمجاز، سیگار خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، هشت دستگاه کولرو یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خبر داد.

سردار میرفیضی ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد:۲۲ متهم به قاچاق کالا در این طرح ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.